Bedrijfsprofiel

VvEKenners is opgericht met als doel u van dienst te zijn met uw vraagstukken op alle gebieden van Verenigingen van Eigenaars. Van het beoordelen nieuwe splitsingsaktes tot interim accountmanager om uw personeelsformatie aan te vullen. VvEKenners ontzorgt u en uw VvE(‘s) met dienstverlening op maat.

De eenmanszaak VvEKenners onderscheidt zich in de markt door maatwerk te leveren aan particuliere VvE besturen en interim-management voor het opvangen van piekmomenten. VvEKenners is geheel onafhankelijk, klantgericht, flexibel en komt afspraken na. In persoonlijk contact wordt kundig advies gegeven om tot adequate besluitvorming te komen met inachtneming van de wet- en regelgeving van de vereniging(en).

Certificering
VvEKenners is PCVB gecertificeerd en opgenomen in het Register Persoonscertificaat Beheerders van Verenigingen van Eigenaars. Dit certificaat staat voor vakbekwaamheid. Jaarlijks wordt door scholing kennis op peil gehouden.

Generic placeholder image